2009年10月23日星期五

深秋散策台灣の旅

旅程的展開:是偶然的遇上。
意粉第3回同遊台灣了,萬事已俱備,
只欠晴朗的天空,Make A Wish!

8 則留言:

largeheadboy 說...

十月仲打風
你話邊個招風雨吖嗱~

supageti 說...

係我囉 ~~~ :P

肥師奶 說...

近日天氣清涼,郊遊好時機。祝老師和意粉旅途愉快!!

lau2tang 說...

老師,
你個"Make a Wish",好多時都好靈嘅,放心啦~

Ellen老師 說...

大頭~~
如果行過D,我心配maymay多D。

意粉~~
唔駛驚!少少雨無咁熱。 ^^

肥師奶~~
我好期待郊遊呀!

劉鄧~~
我好信Make A Wish呀!

maymay 說...

咁我都要make番個wish先~^^
玩開心d呀兩位~~

supageti 說...

多謝大家啊!^^

rempei 說...

玩得開D呀!