2009年10月26日星期一

Make A Wish



我們第3回台灣旅程的展開:就是偶然的遇上。

雖然短短4天3夜,我們卻從台北跑到台中,
再登上2100公尺的清境高山牧場。

雖然遇著台風下雨,我們卻在深秋花火下,
看著月半彎,跟滿天星星共對話。

雖然你說不該跟我來,我卻說以後不帶你來,
可是,還是期待不久的下1回旅程。

雖然旅程總是有點岔子,我們卻是念力夠,Make A Wish

11 則留言:

supageti 說...

旅途中雖然有不少波折,我們都能化險為夷,亦因此留下不少難忘片段。謝謝老師的安排,這個假期真的很愉快。^^

largeheadboy 說...

天氣不差又玩得盡快
真替你們開心~

肥師奶 說...

你去上xx多趟,吃下數之不盡的美食,都保持如此身段,難得難得!!老師,我都要找你陪我去一次。

rempei 說...

去台灣都有驚險事咁難得?

maymay 說...

有乜野難得到兩位吖~~

lau2tang 說...

個天好藍呀~
下次係意粉帶你去,老師跟著師姐走呀~
哈哈~

supageti 說...

嘩 ~~~ 我有咩資格帶老師去呀?哈哈 ~~~

Ellen老師 說...

意粉~~
呢個假期我都過得好開心呀!

帥哥~~
天氣真係算唔錯呀!

maymay~~
都有野難到我地嫁。

Ellen老師 說...

肥師奶~~
咁比個期啦!

薯嘜~~
梗有驚險事,不過能夠化解啫!

劉鄧~~
個天真係好藍!
哈哈!係老師跟著意粉去朝聖

naruto 說...

好耐無聽呢首歌,
好正譜

ps:張相影得意粉好靚呀

Ellen老師 說...

偏心~~
張相得意粉影得靚呀?