2010年7月6日星期二

星夜


走吧!我們離開這個城市。

到山裡看看星星,

濃霧散去後的美麗星空,

是旅行中最美的紀念。



11 則留言:

naruto 說...

比心機,小心D,有事搵你同學仔幫手啦

supageti 說...

咁一定要去X山啦 ~~~

Ellen老師 說...

鳴門~~
我會比心機【遊】學!
我仲未度好時間搵同學仔呀!

意粉~~
唉!一切都不停變動中。

largeheadboy 說...

巧羨慕呀!
好好享受呢次【遊】學呀~

maymay 說...

個個都離家出走.......

supageti 說...

師妹:有我死守大後方 ~~ 哈哈 ~~~

Rempei 說...

緊記要帶副黑超去呀!搽埋防UV lotion就仲啱~~~

ROY 說...

去咁耐掛C人喇!!

Ellen老師 說...

大頭~~
一定會好好享受啦!

maymay & 意粉~~
未以為我真係去玩,我好認真呀!

薯仔~~
曬黑,變蕉....預左啦!

萊~~
我都會好掛住你呀!

Rempei 說...

我講真架, 唔帶黑超會眼都掙唔開架~~

Ellen老師 說...

而家唔去個度啦!