2010年11月10日星期三

是逃學威龍?還是反斗奇兵?

實習老師的教學強差人意,已經意料之中的事。
昨天,上視藝課時,終於~~~~~出事~~~~~~~~~

連續3節的視藝課,我都已經在第一節觀課了,相安無事。
可是第一節完結後,我一離開課室,就七國咁亂,
有出位、跑來跑去、大叫、搗亂......

首先,A同學發脾氣,將所有用具掃落地,顏色四濺,
再有,B和C同學用顏色筆互畫,D同學倒顏色係其他同學身上,
最離譜~~E同學不知怎樣,竟然將廣告彩顏色潑到天花板。

放學後,當然所有目標滋事份子被拘留調查,
小學校最高領導人到案発現場視察後,連實習老師都要接受盤問。

今天,全班學生接受紀律處分,從第一節課開始,
就是全班訓話、反省、寫悔過書、剝奪小息時間,軟禁課室。

今天,上課份外鴉雀無聲,當有同學正想打開咀巴,
老師只要一個兇惡眼神,連頭也不敢抬起。

這件事還沒完沒了,還有很多事要跟進,
很難不將我憤怒的情緒,発洩在這群滋事份子身上。

8 則留言:

naruto 說...

即係佢地唔驚個實習老師?個實習老師案發時做緊乜?

Ellen老師 說...

我都好想知個實習老師案發時做緊乜?

將廣告彩顏色潑到上天花板,個實習老師應該都中招喎?

今日我跟全班講~~
係未當實習老師唔係呀老師!係我個堂攪事,直情同我過唔去啦!我唔會比好日子你過!

l.minor 說...

會唔會關過實習老師個樣生得太唔似老師?攪到d學生當佢無到?

supageti 說...

{我唔會比好日子你過!} <-- 巧驚 ~~~

naruto 說...

你講野咁鄭九妹嘅?你地敢再攪事,ellen倒轉寫

black lab 說...

嘩!好勁!both d學生&個實習老師!
d學生點解勁就唔駛多講,而個實習老師可以將d學生嘅本性完全引出嚟,唔係勁係乜!
呢d功夫我諗我一世都學唔到。

好鍾意ellen老師「同我過唔去」嗰段對白!我要記低佢!

maymay 說...

依家係乜野世界~@@

Ellen老師 說...

l.minor~~
我個樣都生得唔似老師啦!又唔見d學生當我無到,唉!係有方法嘛!

意粉~~
都話我係女王教室!

naruto~~
人善就被人欺呀!做老師都係呀!

black lab~~
呢班學生出名攪事!我一早已經叫實習老師醒定D啦!我覺得班學生已經錫住佢而作怪!

maymay~~
今時唔同住日!更神經病的實習老師都有!