2010年11月26日星期五

歲月無聲


不僅你們的名字,還有你們的學號,我還記得呢!

因為老師的記性還真不錯!

8 則留言:

supageti 說...

點解全部著住校服既?

maymay 說...

邊一屆嘅同學來架?

galaxy 說...

hmm....到出年睇下仲記唔記得...哈~

naruto 說...

D學生記得你先算啦~~呵呵呵

ps:實習老師就記得你啦~~呵呵呵

ROY 說...

我自己就唔多認得小學老師喇~

Ellen老師 說...

意粉~~
佢地放左学約埋返黎揾我嘛!梗係著校服啦!

maymay~~
佢地今年係中四啦!

galaxy~~
到出年唔記得可能係我....我都有一刻諗唔起個名!

naruto~~
D學生記性好過我啦!
實習老師梗記得我啦!佢有得畢業喎!

roy~~
你畢業咁耐,梗唔記得啦!

lau2tang 說...

老師,
咁多仔仔女女黎探你,一定好開心嘞~

Ellen老師 說...

真係好開心呀!