2010年12月5日星期日

日能試

12月的第1個日曜日,雖然我沒有應考日本語能力試,
可是,今天早上,還是很早很早趕到去試場當工作人員去。


早上是N5的考試,理論上全班的學生應該是第一次應考日能試。
究竟是沒經驗考試呢?是太緊張呢?還是不留心聽指引呢?

明明已廣播在答題簿上適當的位置寫上考生編號及名前,
有考生不填寫啦!有考生在答題簿上隨意位置寫啦!.....

又有學生臨開考時,舉手示意自己帶來的橡皮擦得不乾淨,
問我點算好!下.....

又追問試場售賣文具中橡皮甚麼牌子,會擦得乾淨嗎?
下..... 我點知呀?真的很想回答她,不答錯未不用擦啦!老友!

在考聽解時,竟然有同學眼超超隔離座位份卷,我是女王教師,
一個凌厲目光,簡直無所遁形!唉!大人都唔誠實!


沒有吃早餐,中午的吉野家無料便當是期待已久的。


下午是N2的考試,我的工作崗位轉到禮堂。
原來真是会有人不帶身份証就出街,就走去考試呀!

第1份卷一考就両個多小時,老實說:時間真的很長很長.....
我們這份工,其實沒有太大難度,加上身為老師,自問已做好這份工。

可是,眼見有補助員竟然在監考期間,攞自已野出來做,
更離譜....竟然坐在....瞓覺ZZZZZZ,唔係化...........

今日,所有工作人員都是日本語先生,補助員都是學校學習日本語學生,
那一刻覺得,如果那個不盡責的補助員,她的日語先生在場的話,一定很丟臉。


全日工作,賺取了2份不錯的收入,足夠繳交兩期密集班學費。
賺取學費事少~~~

看盡考試百態;看過N2及N5的試卷啦;認識了日本語先生の先生....
還有我有點後悔不考N2...還有很累.....很累.....很累......

12 則留言:

supageti 說...

都幾好 pay 喎,可以考慮下 ~~~ :P

Ellen老師 說...

但是會好累及要好有耐性,因為真係有好多騎呢事發生而去處理!

naruto 說...

影瞓覺果個嚟睇呀嘛

lau2tang 說...

我反而有興趣睇份試題呀~

supageti 說...

我反而有興趣睇份試題呀 x 2

可以考慮除左因為幾好 pay 主要係因為可以睇試題 ~~~ :)

maymay 說...

工作左幾多小時呢?

Ellen老師 說...

鳴門~~
考試期間不准撮影及錄音,身為老師,自問已做好這份工,唔会犯規啦。

意粉 & 劉鄧~~
份試題好快上網有得睇啦!今日post左答案啦!

maymay~~
全日10小時(包午膳及茶點),時薪都幾高。

Rempei 說...

我覺得你好勁呀!

l.minor 說...

我覺得你好勁呀!x2

其實可以睇下人生百態,都好似幾好玩咁喎!有得食,又好pay,真好!

l.minor 說...

另外,想多口問句,呢個考試同日語文化協會果d考試,有什麼分別呢?

Ellen老師 說...

點解覺得我好勁呀?

日本語能力試~~~是日本國際交流基金與日本國際教育支援協會從1984年開始為母語非日語的學習者實施的日語水平認定測試。

2010年起,日本語能力試驗由四個級別改為五個級別 - N1、N2、N3、N4、N5。舉辦城市地區包括:日本、中國、韓國、台灣、香港等

l.minor 說...

做監堂的,永遠都給人勁的感覺