2010年12月9日星期四

忙しい

踏入12月,工作非常忙碌,這個星期幾乎每天7點才離開小学校。

留在學校不是為了批改學生家課簿,而是處理一大堆行政文件。

首先,既要為實習老師修改教案,又要寫好她的觀課報告。

還有,總有一些麻煩學生,発生了一些事,費時盤問,又要跟家長聯絡。

又有,一位無聊家長,為了芝麻小事,又來小学校吵鬧一番。

無端端舉行家長日,又要做成績表,又要做壁佈板。

最煩是出版校訊,從報價,聯絡,議價.....來來往往傾了無數次。

可怕的是:從老師收回來的文字稿,錯漏百出,改了又改。

用來刊登的相片,更是慘不忍睹,完全不能接受,要我們設計圖片補拍。

我都唔明,公司不是包設計及排版嗎?為甚麼這星期我們就是埋首設計?

那麼,稿是我們打字,版是我們設計及排,那公司收我咁貴錢,佢做咩呀?

這一切一切....一定要放假前完成,還有1個星期,頑張ね!

7 則留言:

supageti 說...

好快苦盡甘來啦,老師!

maymay 說...

學校冇行政部做呢d野架咩?老師邊有咁多時間?!
叫果間公司做多幾個稿你地揀丫嘛,駛乜自己做呀,有道理喎~~~

maymay 說...

打錯字,係"冇"道理至真

l.minor 說...

身邊教書的朋友(上至中學,下至幼稚園)都講,現在教書唔係淨教書,反而花在行政的工作比教書的時間重多

努力,大阪在等你,哈哈!

Ellen老師 說...

下星期仲忙呀!

naruto 說...

我忙到唔夠瞓呀

換過間啦,例如我,yeah!

Ellen老師 說...

之前真係有諗過換你呀!不過我地要包埋印刷兼送貨呀!