2011年3月5日星期六

人算不如天算

上星期,終於在百忙之中抽空辦妥了春遊機票。

今早看了e-mail,國泰出了這個優惠
可惡的,在我出發的日子竟然也很便宜
曾想過取消自己之前的預訂,改買這1個。

可是~~~
1.取消之前的預訂,要罰款
2.改購國泰的,我的旅程要縮短
3.之前的預訂是早去晚返,國泰的行程是早去早返
4.再進1步搜尋時,國泰的網路訂位不停出現error

最後~~~還是算了吧啦!因為我有6000元囉!

8 則留言:

naruto 說...

未收到錢就使哂

Ellen老師 說...

好大可能係收唔到錢啦~~~~~~~`

肥師奶 說...

天意如此,相信上天對妳有更好的安排,別失望。

supageti 說...

塞翁失馬焉知非福 ~~~

Ellen老師 說...

張平机票唔夠日子我去嘛!得物無所有囉!哈哈!咁諗都幾好喎!

lau2tang 說...

老師,
平,係假象黎!如果你唔介意時間超差,多限制等等的話!
買咗就無論諗,連我屋企個小妹妹,都寧願畀貴少少,揀過個時間好啲啲ge~

supageti 說...

等價交換啦 ~~

Ellen老師 說...

1早睇都仲有好野,之後咩都無啦~~~