2011年3月28日星期一

再回到校園時


再次取得学生証,再做学生,感覺真好啊!

至少,今天就有四個等閒人,可以難得嘆下一盅兩件!



未來七星期,真是要好好放低工作,享受一下這個翻新中的校園。

9 則留言:

naruto 說...

無一樣野係一盅兩件架,有三件(鮮竹卷,煎堆),六件(春卷),四件(燒賣),一件(雙皮奶),剩係無兩件

Ellen老師 說...

我1黎到,食左兩件紫菜卷喎!

naruto 說...

係食剩兩件,本來係六件裝嚟架

black lab 說...

嘩!你去複修呀?
幾好噃!
我都未正式喺IEd上過堂。
俾心機讀書、盡情享受做學生啦!

maymay 說...

我今日又做最後一天學生了,五星期轉眼又過~
版頭好多Kitty,好可愛啊~~

Ellen老師 說...

鳴門~~
點解咁多六件裝?

同学仔~~
第3次複修啦!第3次喺IEd上堂啦!
今次係時間最自由1次!

maymay~~
前前後後係七星期呀!
版頭Kitty係有特別呀!

naruto 說...

你寫信問美心,我點知

浩然媽 說...

吃飯,買票可以用學生價?

Ellen老師 說...

鳴門~~
咁叫師姐下次去問!

浩然媽~~
我都想知可唔可以!