2007年2月11日星期日

我也換了新裝

看我blog的朋友會十分失望,
因為我是一個懶惰的老師,
很久也沒更新日誌,
豬豬年將近~~~希望會改善啦!
今日首先轉用新版,來個新開始!^o^

7 則留言:

supageti 說...

Ellen:豬年唔好做懶豬喇!轉左版,醒目晒!

Ellen老師 說...

但好似無咩分別~~

Wordy 說...

查實你唔講,我唔覺轉左版……

Ellen老師 說...

我都唔明,轉左版啦~~
但係好似無分別???

supageti 說...

細心 d 就睇到唔同既地方。

如果你無改用第二個版面,梗係唔會有大分別啦。

lau2tang 說...

想轉樣,快的揀過個Template啦!

Ellen老師 說...

我都想,但無セ合心水