2007年2月14日星期三

迎春水仙花




每年新春,學校的天臺就會變成《自家水仙花場》,
這全靠有蔡Sir~~愛花之人,
連帶我們也得益。
年關將至,已有很多水仙花回家了,
今天我的水仙花也回家啦!

這些水仙花,明天就會去到意粉的家啦!你要乖乖地,快高長大呀!

8 則留言:

supageti 說...

哈哈!好大堆頭啊!

匿名 說...

我都想要啊!
可惜交收麻煩啊!

lau2tang 說...

水仙花你千萬不要快高長大啊!
會好似葱咁唔靚女o架!^S^

Ellen老師 說...

意粉~~
已經唔大堆頭了,
高峰期放滿半個天台~~

大頭~~
交收不麻煩,
明年預埋你一份!

劉鄧~~
嘻嘻!應該要水仙開枝散葉!

supageti 說...

新版面好かわいい呢 ~

水仙花已安頓下來,意粉會好好照顧,謝謝啊!

Wordy 說...

到底意粉接收了幾多個?我從舅母處拿了兩個,夠了。明年或者向你要呀 :)

lau2tang 說...

Ellen呢排好勤力喎!
要多啲過來坐先得!

Ellen老師 說...

意粉~~
今晚就係研究個新版點攪。
多謝照顧水仙花呀!

wordy~~
若沒記錯,我送了意粉3個水仙頭,
都好粗壯呀!我自已就放了6個在家,
在學校就是有陽光,
有人打理,放假前才帶回家,
若然你有興趣,明年預埋你!

劉鄧~~
今日我歲晚收爐,
有點點時間,
希望不令大家失望!