2007年2月23日星期五

宅急便回到家啦~~


剛剛收到由日本寄回來的大包裹,
日本郵便局叔叔說:要一個星期可收到,
但想不到今日己收到了,這只是兩天已回港。
我寄的postcard,反而仍未收到啊!

宅急便是快遞嗎?怪不得這麼昂貴 ^-^
下回上日文課一定要問一問老師,
那張郵遞表可選---航空便、船便、SAL(最も經濟な線路)

各位你們的手信回來了~~呵呵~~^o^

14 則留言:

supageti 說...

三十幾 kg?郵費要幾多錢?

Ellen老師 說...

30幾 kg係所有行李總和,
個包裹係9kg,約6千多円~~
若果給航空公司附加,
我相信費用更貴!>_<

匿名 說...

個箱好 cute !
有咁多嘢買咩真係?

Wordy 說...

坦白講,我都鍾意個箱,但呢件太大,唔要喇 ^_^

lau2tang 說...

你寄了航空便,是嗎?
復活節再起行?
出了機票沒有?機位好似幾爆喎!

supageti 說...

上次我在高山寄左箱番黎,人未到,箱已到。六千幾 yen 其實唔貴,咁快,仲係 door-to-door,唔駛自己抬餐懵。^_^

匿名 說...

劉鄧點解你會知復活節 d 機位幾爆架?
唔通……

Ellen老師 說...

大頭,wordy:
既然大家喜歡個箱,
那麼,下次每人送1個啦~~ ^o^

劉鄧:
就是寄了航空便,
否則上機過行李超重啦!
復活節可能會返台灣啦!
機票未訂呀!我有長假應較易訂。

意粉:
當郵差叔叔把我的包裹送到家門,
就覺得六千多円實在好"第"!

大頭:
我都唔知點解買下買下有咁多,
屬終自已的又不是咁多喎!>_<

Wordy 說...

Ellen,給大頭吧,他人和這箱一樣可愛,讓他當玩具好了。

Ellen老師 說...

wordy~~
你說得對,我的姪仔把這個箱子當玩具玩,
他坐在盒子裏,說:坐車車啊!
好!待姪仔回台灣後,
就把這個箱子送給可愛的大頭啦~~ ^O^

匿名 說...

比阿姪仔玩殘玩爛,唔要喇!
我要裡面 d 野得喇 ^e^

Wordy 說...

又殘又爛先啱你呀,vintage 呀嘛!
又貪心,又嫌三嫌四,一樣手信都唔俾你就啱喇。

Ellen老師 說...

好~~原本大頭有2份禮物,
就將1份送給wordy啦~~

Wordy 說...

vintage 果份留俾大頭得架喇。