2007年2月15日星期四

情人節 @ 新春嘉年華 @ High Tea


今天學校趁放假前,來個《新春嘉年華》。
學生在午膳後,就玩攤位遊戲,
還有為了應節,當然來個應節服裝啦!
今日歲晚收爐了,老師跟學生的心情一樣興奮呀!

每天老師法定放學時間是3:45pm,
即使還剩下一堆默書簿未改,
也準時及匆匆地離去,
原因就是約了意粉High Tea。

自從轉了全日制上課,
加上工作繁忙,已很難嘆下午茶了。
今天為了送贈迎春水仙花,
有機會偷得浮生半日閒,真難得啊!
還有多謝意粉給我的小禮物。^O^

今晚情人節,手機收了3條訊息,
全部來自同一個知已朋友,
他給我窩心的情話,很是感動啊!

各位朋友~~情人節快樂

11 則留言:

lau2tang 說...

あなたの学生はかわいですね

Ellen老師 說...

ありがとうございます

supageti 說...

三條短訊,巧 sweet 喲!^.^

祝你日本慶新春之旅一路順風,食得開心,買得盡情!

supageti 說...

咦,我份小禮物好靈喎!哈哈!

Ellen老師 說...

意粉~~
三條短訊都是同一人,
每年他都給我情話啦!
你要情話嗎?我也可給你呀!
小禮物暫時唔靈啦!
但係會帶住啊!Thanks~~
回來後,一定再約你High Tea ^o^

匿名 說...

三條短訊是來自三個不同的人便麻煩了 ^u^

Ellen老師 說...

大頭~~
我才沒有這麼幸運!^o^

supageti 說...

意粉唔要情話
要第二樣得唔得呀? ^o^

lau2tang 說...
此留言已被作者移除。
lau2tang 說...

那不是幸運,是桃花劫!

あした あなたは東京へ行きます。
楽しみを祈りましょう。

Ellen老師 說...

意粉~~
你開到聲,要咩都得啦!

劉鄧~~
桃花劫唔好掛,第樣好唔好呢!
剛執完行李,瞓一個鐘多D又起身路!
回來相聚一下啦!