2007年2月26日星期一

開工諸事大吉

年初九好不好日就唔知,
但悠長假期結束了,又要開工啦!
不過假期功課簿就堆積如山,
一口氣埋頭改了十叠簿有多了,
都是不應該給學生太多功課!>_<
獲得新老闆開工利是一大封,更多謝舞蹈老師及體育老師啦!

11 則留言:

匿名 說...

你和學生們都收拾心情上班上學去了
今天早上人多車多啊!

lau2tang 說...

你都算好啦!大老細肯畀開工利是!
我連鹹豆都無粒!

supageti 說...

Ellen 發了新年財喇!

Ellen老師 說...

大頭~~
錯喇!
我和學生們都還未收拾心情上學去,
今日上課有D呆呆!

劉鄧~~
老細不畀開工利是,我會罷工呀!^o^

意粉~~
還未發新年財,尚欠你的大利是!呵呵!

匿名 說...

咁不如叫同學仔自修喇 ^o^

Ellen老師 說...

大頭~~
自修又唔得,學生做下BCA練習啦!
咁都叫做有野做,
又或者睇下ETV啦!
好彩全日只得4節課,
其餘空堂埋首改簿~~~~

Wordy 說...

以前覺得老師改簿好易,因為佢地「識哂」,闔埋眼剔剔剔打過分就掂,又易又有型。

沒有改過簿,就知道改簿也有嘔電時 ~

Ellen老師 說...

wordy~~
以前我都覺得老師改簿好易,
因為學生一定做對功課,
老師真的可以闔埋眼剔剔剔就掂!

但今時不同往日,
有學生會胡亂做功課、
有學生會抄答案、
有學生會唔做功課交「吉」簿、
.........總之,甚麼都有,老師好難做呀!

Wordy 說...

交「吉」簿?精彩!

lau2tang 說...

如果無開工利是便罷工的話,我呢十幾年都可以休息了!我學校傳統,校長是唔派開工利是的,就算以前未結婚,他都唔會派利是給我o架!
好彩我個頂頭副校長好識做,年年都準備封利是給我!

Ellen老師 說...

劉鄧~~
入職以來,校長是會派開工利是的,
新校長上任也不例外啊~~