2007年3月15日星期四

日本語能力試~~合格

未取成績單之前,覺得自已的努力是不夠!
要考試了,還沒好好溫習,早已認定輸了!
加上考試時,明明看見有道題目答錯了,
卻因考試時間到,要停筆了,
一直因此,而耿耿於懷,合格的分數又少了啦!
直至今日收到成績單及証書,
才覺得~~考試,不但要講努力,還要講運氣。
今次的合格,自覺運氣勝於努力,真有點不好意思!
Ellen老師~~會再努力啦!再戰今年3級試啊!^o^

9 則留言:

匿名 說...

好叻呀!恭喜恭喜!

匿名 說...

恭喜老師!

supageti 說...

好o野!一於賀賀佢!^o^

lau2tang 說...

恭喜!
我會以你的成績為我的目標了!

Ellen老師 說...

大頭、maymay~~
嘻嘻!多謝!
取得合格成績確是有點意外!
真的不好意思,我會再努力!

劉鄧~~
你比我勤力,你的目標不遠了!

意粉~~
不是定了星期3慶祝嗎?

匿名 說...

未必關運氣事

可能4級真係好easy ^__^

Ellen老師 說...

roy~~

相比之下我都覺得4級好易!

匿名 說...

遲來的祝賀... 恭喜恭喜!

我都係"自覺運氣勝於努力", 今年大家再努力喎!

Ellen老師 說...

小彭~~

多謝!今年會再努力啦!你都係呀!