2007年3月21日星期三

姊妹聚一聚




今晚約了3位吃得、講得、又笑得的姊妹~~意粉、劉鄧、maymay
一起在沙田利苑聚一聚!
雖然相約18:30,但放學後實在太累,於是16:35離開學校,
步行至沙田新城市廣場,趁晚飯前逛一逛,舒展一下疲累的身心!

於我來說,沙田實在太不好走,於是選擇逛新裝修的~~商務,
藏身一角打一下書釘,讓時間過去啦!
18:00到了利苑,環境不錯,食品也不錯!
(至於美食,相信大家要移玉步,往姊妹的家逛逛!^o^)

開懷暢敍4個多小時,疲累盡消!
看來姊妹們要定時聚一聚啦!

多謝各位姊妹熱情的招待!
我會努力寫~~校園1宗罪(下)
意粉、maymay~~旅途愉快!

5 則留言:

supageti 說...

哈哈,Ellen 真快手,意粉也很感謝三位相伴,渡過一個輕鬆的晚上。

匿名 說...

估唔到最快手係ellen,妳嘅往績係慢d個噃,今次真抵讚!
尋晚真係好開心呢,居然可以傾四粒鐘仲意尤未盡,唔係因為班自由人咁嘈,可能會傾耐d添!

Ellen老師 說...

意粉~~
等你寫食評呀!

maymay~~
今次我要考第1呀!嘻嘻~~
下次加賀再續緣!

largeheadboy 說...

我呢啲帥哥冇得玩
嗚~~

Ellen老師 說...

你扮師奶,可能我地會受你玩~~哈哈