2007年3月16日星期五

校園1宗罪(上)

案發日期:12-03-2007(星期一)
案發地點:1A班課室
案發時間:第2個小息

疑 犯:鄭同學
受害人:林同學
目擊人:范同學


案件重組:
12-03-2007(星期一)第2個小息後的中文堂
當老師一踏入課室,林同學立刻舉手。

林同學(悶悶不樂):老師,我唔見了筆袋!
中文老師(苦惱):再找一次啦,找清楚放了在哪裏呀!
林同學(委屈):找過很多次了,不見啊!
范同學(正直):老師,我見到鄭同學在佢的櫃筒攞過嘢!
中文老師(怒視)鄭同學:有無?
鄭同學(神色異樣):都無!

中文老師(煩厭):全部同學檢查一次自已書包啦!
筆袋唔識自已行開呀!有無唔覺意執錯左同學的筆袋。
有的話就比番同學啦!

眾人檢查書包之際~~~
范同學再(正直):我真係見到鄭同學在佢的櫃筒攞過嘢!

中文老師(正怒視)鄭同學時~~
鄭同學(說時遲那時快):我都無,書包只得我個筆袋!
范同學(搶著):我真係見到佢有行過去。
中文老師(已沒耐性):鄭同學快老實地講一次。

鄭同學:我第2個小息時,去過洗手間,之後就去了圖書館啦!
范同學:我見到佢有用手係櫃筒到......
中文老師(已不耐煩)(目怒兇光)盯著鄭同學~~

鄭同學:哦!.... 哦!..... 我...走過她的座位時,
隻手拿住塊擦膠,隻手呢....不小心碰倒枱角,
之後呢!塊擦膠就彈了入佢櫃筒,我伸隻手去攞番呀!

(中文老師心想:你當我傻呀!一定作賊心虛啦!)
中文老師:鄭同學,比時間你想清楚,午膳後,再講一次過程我知!

就這樣,花光了我一節中文堂~~~~~

午膳後,數學堂。
林同學:數學老師,我的筆袋無端端出現了!但裏面D筆唔見光!
數學老師:鄭同學,比番D筆同學啦!
鄭同學:我都無攞!
數學老師:點會得個筆袋,唔見光D筆,看看你自已個筆袋及書包啦!

其實,中文老師一早已將事情說給數學老師!
不知怎樣,鄭同學從自已的筆袋中,取出林同學的靚靚筆出來!
事情似乎水落石出,好戲還在後頭!

~~~待續~~~

10 則留言:

匿名 說...

一年級咋喎!
我一年級仲成舊飯咁(依家都係 ^o^)

匿名 說...

快D快D快D,繼續講埋落去。

匿名 說...

這些事情常會發生嗎?
要見家長嗎?(交吉簿唔駛見喎!)

supageti 說...

依家 d 細路仔真係好難攪!

lau2tang 說...

見得太多這些學生,難怪結了婚的老師們大部份選擇不生育了!

Ellen老師 說...

各位~~

不要以為1年級學生好單純,
這個世界已變了!
這件事情一開始就知有人不誠實啦!
之不過有人沒承認,足足攪了老師3天呀!

Wordy 說...

幾時有下集,觀眾要割凳喇……

Ellen老師 說...

好快啦~~
要案件重組呀!

supageti 說...

幾時出下集大結局呀?好心急呀!

Ellen老師 說...

好快啦~~