2007年4月11日星期三

殘念

致各位友達~~

因為在台灣玩得樂而忘返!
原定周六的雀局聚會,
未能如期出席!

大家玩得開心呀!
留番D錢下回再戰呀~~>_<

17 則留言:

匿名 說...

妳玩時玩,唔好唔記得帶我地d手信番黎噃!

supageti 說...

唔係嘛?哈哈!

lau2tang 說...

咁樣甩我哋底,點罰你好呢?

Wordy 說...

只能說……你好搞鬼囉 ^_^

劉劉鄧說得對,點罰你好呢?

Ellen老師 說...

各位~~

原本真的訂了星期五返香港,
是今早才決定多留2天,
所以才放機票。

預了給你們罰啦!
所以我叫你們留番D錢,下次再戰耶!

Wordy 說...

我不會打麻將,不適用噃!

Ellen老師 說...

下次再戰,可以大吃一餐啦!

匿名 說...

我仲預咗個肚食鳳梨酥添!

Ellen老師 說...

唔好失望~~鳳梨酥一定預埋你

supageti 說...

Ellen 係咪今日番呀?

Ellen老師 說...

意粉~~

剛返左啦~~

supageti 說...

おかえり

Ellen老師 說...

ただいま

匿名 說...

上學了吧 ^^

匿名 說...

手信!!手信!!

lau2tang 說...

我忙到無時間同你講歡迎回歸添!

Ellen老師 說...

各位~~
手信遲D奉上啦~~