2007年6月26日星期二

同事真的3分親嗎?!

昨天看了【同事3分親】,
說江欣燕為要剎一警百,陷害公司職員,
另一公司高層關詠荷,卻寧講大話也要力保自己下屬!

從前,總覺得大公司制度多,
人事複雜,小圈子,勾心鬥角,八面玲瓏.......
以為走進校園,學生純潔,老師神聖,原來又是另一回事!

這兩天工作上有點不順暢,
腦海中突然閃出了辭官歸故里,
這下子是從來沒有出現過的~~

原來要【做好呢份工】,是殊不簡單的~~

10 則留言:

lau2tang 說...

我以前也認為老師神聖、校長公正賢明,同事們目標一致,但越做得耐,就越感到心寒~~
現在我只是抱著「做好自己份工」便算,對其他的人和事,不敢有期望。

Wordy 說...

Ellen:

我不曉得你學校的情況,但那種鬥爭故事聽過不少,中、小學都有。不曉得教改所帶來的工作負擔是否間接讓教育同工變得計較、多疑……?

largeheadboy 說...

邊份工無事非、無小圈子丫?
對,做好份內事便心安理得了!

唔好唔做呀!冇錢去日本架!

匿名 說...

如果真係做得好唔開心,咪轉換下環境囉!

匿名 說...

凡人就是煩人,有人的地方就有是非呀,做好自己做好自己喜愛的工作好了,加油!

匿名 說...

唔好咁易被大眾影響而輕易放棄自己喜歡的工作,同意大頭所講的, 天下烏鴉一樣黑 ! 做好本份便可。

supageti 說...

人處於某個環境太久會覺得枯燥沉悶,轉換下環境都係好事。

Ellen老師 說...

各位~~

多謝關心啊!
老師只比自已唔開心2天,
2天後已振作起來!

教育界要轉換下環境,並不容易,
一不做二不休,可能不久將來,
索性直情連老師都不幹啦~~嘻嘻

我還是會【做好呢份工】~~

supageti 說...

經過任食治療,真係唔同晒!^_^

教育界其實好黑暗,有人搵極搵唔到工,有人想出去就出去,想番入去就番入去 …

算罷啦,做好自己本份就得。

Ellen老師 說...

意粉~~

我都係睇住份糧及假期,做好份工啦!