2007年7月7日星期六

七夕相聚


二00七年七月七日,晚上七時
各位飲食男女相聚於~~~鹿鳴春

吉時未到,老師先逛逛tomato books,果然巧遇劉鄧!
幸得劉鄧引路,終於來到名食店~~~鹿鳴春

食店很有一種舊式的味道,環境很是不錯!
叫化雞、北京片皮鴨.....很有特色,味道也不錯!

老師除了食外,最滿足是與各路英雄談笑風生!嘻嘻!
講到食力,應首推個人獨吞大包的男食客啦!
大家又食又拎,才一百九十元,好幸福啊!

想欣賞美食,或看詳盡實錄,請看
~~~飲食男1號~~~
~~~飲食男2號~~~
~~~飲食女1號~~~
~~~飲食男3號~~~
~~~飲食女2號~~~
~~~飲食男4號~~~

27 則留言:

匿名 說...

老師好快手,我才剛洗完白白呢!

lau2tang 說...

點解無相睇架?

匿名 說...

我在想像~男食客正在做一佰下掌上壓!

supageti 說...

老師,一番!^o^

我在想像該男食客聽日成日無野食,呵呵 ~

largeheadboy 說...

嘩,好快手!

我都有想過上 tomato books 見識一下,不過最後都是走去買了些東西喝,這天太熱了!

Ellen老師 說...

maymay~~
老師喜歡考第1,哈哈!

劉鄧~~
我都無影相,等緊大家上載才有相睇!

意粉~~
我想男食客昨天1天及今天應沒吃東西!

大頭~~
tomato books 有得坐、有得睇書、有野飲兼有冷氣涼呀!

Ellen老師 說...

各位~~
今天早餐是大包嗎?
翻叮味道如何呀?

supageti 說...

山東大包是意粉夫婦今天的晚餐呢,哈哈 ~

Ellen老師 說...

哇~~晚餐呀!
放咁耐得唔得呀!

supageti 說...

放係雪櫃嘛,今晚番蒸黎食 ~ ^o^

Ellen老師 說...

1個大包夠啦~~
唔駛煮飯呀?

supageti 說...

會加碗粥添 ~

做咩唔同小浩然去街街呀?

Ellen老師 說...

今日1早返學去沙田大會堂攪畢業禮,累得要命~~
小浩然剛瞓醒去了公園踏單車呀!

匿名 說...

間tomato books新店搬左去邊樹?

supageti 說...

又要假日開工,巧辛苦啊 ~

咁熱咁熱去踩單車?小朋友真利害!

Ellen老師 說...

roy~~
tomato books書店--清真寺對面,佐丹奴隔離大厦4樓

意粉~~
小朋友D能量多得很,小浩然又跟了嫲嫲去行街市呀~~

supageti 說...

這陣子爺爺嫲嫲肯定是樂透了!

Ellen老師 說...

爺爺嫲嫲才給也弄得團團轉

largeheadboy 說...

我一陣也會番叮山東大包做晚飯啊!

supageti 說...

食左山東大包,好好味,但真的很夠份量,之後只能吃半碗粥。

Ellen老師 說...

山東大包番叮都好味呀~~
果然並不浪得虛名!

匿名 說...

ellen

咁座大廈門口有無水牌招牌之類架?

supageti 說...

我唔係番叮,係番蒸。

Roy:果座大廈(唔記得咩名)係翻新既,牆身仲遮晒膠布,入口右手邊 escalator 邊有大大個招牌。

Wordy 說...

吞包男食客今天飲食頗正常,並無異樣,明天就不知道。

意粉,都話要蒸架喇。

supageti 說...

wordy:有時間咪蒸囉,如果無時間都係會叮嫁。^_^

lau2tang 說...

Roy,
是文遜大廈四字樓。
還有電腦任上網。

Ellen老師 說...

謝謝~~劉鄧代答

應該蒸好吃過翻叮啦~~