2007年7月12日星期四

酷熱下的香港公園


暑假的第1天,一早就要起來,
要返學上半天的教師進修工作坊!
敖了3小時,下課後匆匆回家帶小浩然去玩!

選擇香港公園可滿足他3個要求,
1.有小鳥看
2.有沙沙玩
3.有花草樹木欣賞

太陽伯伯十分厲害,汗水還沒停過!
在公園走了幾小時,還是快快回家涼冷氣吧~~~>_<

7 則留言:

largeheadboy 說...

我地頭喎!做乜唔叫我落嚟飲杯嘢?

supageti 說...

乜有沙沙玩嫁咩?

小浩然鍾意欣賞花草樹木嗎,咪同意粉好啱 key?哈哈 ~

Ellen老師 說...

大頭~~
尋日真係有想過call你落嚟飲杯嘢!
但驚你做嘢好忙呀!

意粉~~
香港公園兒童樂園有沙沙池
小浩然不但鍾意欣賞花草樹木,還喜歡動物,所以他鍾意去海洋公園多過迪士尼~~

匿名 說...

不過好彩你冇 call 我咋,尋日下晝我蛇咗去瑪麗醫院啊!

Ellen老師 說...

大頭~~
下星期我會過去做台証喎!
再call你蛇出來tea一tea啦~~^O^

匿名 說...

你都要做台證的嗎?
咦,tea ?諗得過喎!詳談詳談!

Ellen老師 說...

梗係要啦!
雖然我想做日本人多過台灣人,可惜我是香港人呢!