2007年7月16日星期一

去玩~~去癲~~嚟Ocean Park~~


小浩然多留港幾天,今天是第1天~~
早上又回校上課後,下午便約了體育老師1家去海洋公園。

三十多度的高溫下,在户外活動,身心都不太好受!
原本想到海洋公園玩~~熊貓夏水禮,
看見這麼多少男少女嘻戲,小朋友們只好徹退!

自從大熊貓到來,整個海洋公園隨處都是大熊貓足跡。
為了這對大熊貓,海洋公園不再是海豚、海獅....
連旋轉木馬也變了旋轉熊貓了~~
最有feel是登山電梯,沿途展示海洋公園30年的歲月圖片,
有水上樂園七彩天梯,不同年代入場券.......
哇~~海洋公園都有30年啦!

今日大家又流了至少2公升的汗,老師又曬黑一點啦!>_<

10 則留言:

supageti 說...

真是勇氣可嘉!哈哈!

Ellen老師 說...

老師有冒險精神~~

匿名 說...

好熱好熱喎!
我都好想探吓盈盈同埋樂樂啊!
上次去海洋公園係舊年生日,唔駛錢嘛!

lau2tang 說...

大頭你真是好師奶呀!

Ellen老師 說...

七月,
身分証最後1個字係1字
ハ月,
身分証最後1個字係0字

海洋公園入場券有85折

但係2者我都無~~>_<

Wordy 說...

今個月我有折呀,二十幾年沒去過,有點懷念,但面對毒太陽,實在卻步……

Ellen老師 說...

wordy~~
二十幾年沒去過,咁就要去啦!
我只係半年無來,好多嘢唔同啦!連個大門口都唔同~~

匿名 說...

劉鄧,唔駛錢有著數的一定有我啊!

ellen,你的時計和月曆超可愛啊!

匿名 說...

上年萊嫂生日去過,今年可能照辦煮碗~

Ellen老師 說...

大頭~~
時計和月曆新弄,趁回夏天有清新感!

roy~~
其實海洋公園都幾好玩呀!