2007年10月4日星期四

校園奇事1宗

時間:星期四早上7:50
地點:校園陰雨操場

校車車長A:老師,昨天放學,同學B搭校車時好曳!

老師:佢點曳!

校車車長A:佢特登欄住條路,唔比同學行過落車!

老師:咁!其他同學唔好同佢1齊坐!

校車車長A:無人肯同佢坐喎!

老師:咁佢點欄住呀?

校車車長A:佢瞓係地啦!

老師:下~~唔係化~~

校車車長A:係啦!佢都係車長,司機鬧佢又唔聽!離譜!

******************************************************

時間:星期四下午3:05
地點:校園陰雨操場

老師:同學B,你昨天放學搭校車時,做過咩呀!

同學B:無呀!

老師:無~~想清楚D~~

同學B:應該都係無!唔記得!

老師:未扮唔記得呀!

同學B:我~~昨天~~撞親個頭,咩野都唔記得啦!

老師:未玩野!邊得嚟撞親個頭呀!好講啦!

同學B:..............

*******************************************************

點做未來社會棟樑呀~~~~~

13 則留言:

supageti 說...

老師:文中唔係現場用既 wording 嘛?哈哈 ~

匿名 說...

我笑左幾聲,指同學B回應撞親個頭

largeheadboy 說...

哈哈,未來嘅棟樑就靠晒老師你喇!

匿名 說...

同學B咁曳都做得車長?

老師係咪真係有講~唔係化、未玩野?!^O^

Ellen老師 說...

各位~~

實不相瞞,私は麻辣老師です。
上述對話絕對實地報導,並無虛言!

當同學B回應我撞親個頭時,我都差D笑出來,佢簡直耍我啦!當我傻啦!
所以,叫佢【未玩野】係絕對對佢客氣啦!

現在世界變啦!D細路唔係咁單純啦!未上當呀!

匿名 說...

GTY呀~ ^__^

lau2tang 說...

女王的教室今早開始在翡翠台重播。

Ellen老師 說...

我絕對係女王的教室~~he~~he~~

匿名 說...

請問同學B讀幾多年級?

largeheadboy 說...

另一奇事會唔會係典解第二集仲未登場呢?^^

supageti 說...

呵呵,有人有口話人無口話自己 …

Ellen老師 說...

同學B讀5年級~~

呵呵~~大頭話人,意粉教訓佢~~

largeheadboy 說...

呢啲叫一時偷雞!^o^