2007年10月13日星期六

姊妹飯聚

姊妹日遊歸來,當然要來1次飯聚。
地點選了【禪八】,吃的又是放題!
我覺得牛肉比豚肉好吃,春雨也不錯!

意粉姊妹帶來新玩具,哇!好靚仔呀!
多謝maymay長途跋涉給我帶來杯麵雞雞。





一直對食店整體評分尚算OK,
可惜,結帳時服務員態度惡劣,簡直要給負分啦~~
大頭:我應該帶埋你1起去呀~~>_<

12 則留言:

supageti 說...

嘩 ~ 嘩 ~ 嘩 ~ 又第一名!

Ellen老師 說...

係呀~~嘻嘻~~

largeheadboy 說...

都話要有俊男相伴架喇!

Ellen老師 說...

結帳那1刻,方知大頭實在太重要啊~~~~~

supageti 說...

都話 call 佢黎埋單嫁啦 ~ ^o^

匿名 說...

杯麵雞雞好可愛 ^^

lau2tang 說...

原來個個都想call大頭仔來埋單!早知我就打電話啦~~

Ellen老師 說...

劉鄧~~
大頭除左來埋單!還要給某人抱抱呀~~~ ^O^

貝拉~~
自從去過杯麵館,才發現杯麵雞雞咁可愛~~

largeheadboy 說...

唉,嗰晚等咗成晚都冇電話!
咦,唔通某人預備了大禮給我?

Ellen老師 說...

你有無開電話呀~~

匿名 說...

大頭:
係呀~份禮好大架,仲大過你個頭架,星期六記得帶個籮黎裝呀!^O^

Ellen老師 說...

我都好想見識1下~~大過個頭的禮物喎