2007年10月1日星期一

羽毛波 @ 國慶

羽毛波大賽都已舉行了不知第幾屆啦~~
今日老師好叻沒有遲到,之但係都不及劉鄧早呀!
老師誓要1027不會令大家失望呀!^O^

新晉波友wordy,技術其高,雖小許意外,希望早日康復!
失縱1段日子的大頭仔,秘密集訓,果然脫胎換骨!
日遊在即的maymay,沒有被東瀛充昏頭腦,依然扣剎其狠!
萊少& 劉鄧永遠都是技高一籌啦~~>_<
老師少有玩足2小時,身心疲累呀!
嘻嘻!老師+大頭最後也嬴了萊少+劉鄧~~呵呵!

中飯選了有折扣的~~和宴
晨早出了1身汗,大家果然有食力呀!






好想快D去日本呀~~~~~

11 則留言:

匿名 說...

今日贏得最多既係咪大頭呢~

Ellen老師 說...

梗係啦~~
佢玩失縱秘密練兵~~>_<

lau2tang 說...

果然快手喎!

Ellen老師 說...

其實老師係好勤力呀~~

largeheadboy 說...

我都吞咗好多隻蛋呀!^o^

supageti 說...

我覺得和宴好食,但係 d 位唔係幾好坐 ~

Ellen老師 說...

大頭~~
就係因為吞咗好多隻蛋,所以唔要我>_<

意粉~~
咁要去多次和宴,坐下先知啦~~

匿名 說...

其實睡寶寶真係好叻架喇,差d就早過劉鄧呢!
比起遲到一又二分一小時,今次真要比夠十個叻你!^o^

Ellen老師 說...

完全無估到會輸比劉鄧~~

lau2tang 說...

我都驚畀人話我遲到嘛!

Ellen老師 說...

我早到都畀人話啦~~