2007年10月25日星期四

獎上獎

1027將近,有獎問答將揭曉。
為增加趣味,再來1次搶答比賽!

眼光獨到的友達,竟然有人全中,好嘢呀!
估中者當然獲得獎品,其他人不要灰心,
估下邊個咁有慧根估中哂啦~~



上圖中,請猜出各行李的主人~~
1. 紅喼
2. 黑旅行袋
3. 杏旅行袋

Roy~~
紅0急同黑袋係領導E;杏袋係團友S

小妹~~
全部都是領導

maymay~~
全部都是團友S

劉鄧~~
1&2意粉的,3是領隊。

大頭~~
1、3︰網主
2︰團友


我有預感,又是那個他/她估中~~~
在1027喝著豬肺湯揭曉~~ ^O^

10 則留言:

lau2tang 說...

我當然捧自己場,
估自己中獎啦!
獎上獎的獎品是甚麼?
免找數金咭一張?
或是阿里巴巴芝蔴開門入場券?

largeheadboy 說...

咁即係係唔係又係我估中呀?
好緊張呀!
獎品係阿里巴巴都好喎!

Ellen老師 說...

我都估你地好自信估自已啦~~
阿里巴巴聽日截止喎!
千5萬6合彩又唔中,都係玩下阿里巴巴,搵餐飯食,算吧!

匿名 說...

咁係我喇,上次估宅急便係我同意粉估中既 ^__^

匿名 說...

我估大頭估中..

Ellen老師 說...

roy~~
你都認得個priceline袋,又點會係老師呀~~

galaxy~~
都叫傻大頭啦!佢有無可能估中呀!

小妹& maymay~~
1個人點可以攞3件行李呢?更行况我地去4天台灣,邊有可能1個人有咁多行李呀~~

所以,有慧根的人,大家知邊個啦!
恭喜!恭喜!

lau2tang 說...

我好少會中獎o架!
多謝老師!

supageti 說...

我都估唔到會半喼去,一喼 + 一袋番,哈哈!

largeheadboy 說...

我覺得有黑幕囉!

Ellen老師 說...

比大頭估中,人地就覺得有黑幕啦~~嘻嘻!
有獎競猜陸續有來~~密切留意啦!