2007年11月11日星期日

台灣回家的新書

今日從台灣回家的新書2本~~



1.高木直子【一個人去旅行~~一年級生】
直子一人周遊四海,開始時心情緊張,而且有很多惹笑事!
令我想起自已一個人去旅行時,也有這些烏龍事發生!

2.おりがみブック
一本かわいい書,因為割價便購入,今晚弄了這個kitty!

5 則留言:

lau2tang 說...

Kitty好可愛喎!
一於帶返學校教學生做啦!
班細路實會開心死!

Ellen老師 說...

全本書教摺D公仔都好可愛呀!
等我再研究下先帶返學校教學生做!

maymay 說...

老師教我摺麵包超人丫!

largeheadboy 說...

高木直子依定有內地簡化字版,平好多!

Ellen老師 說...

麵包超人我唔識呀!

我唔鐘意睇簡體字!