2007年11月26日星期一

高興背後

我的學校在沙田,而且附近也有些新界原居民的圍村落。
今天一早,附近的謝姓屋村又打鑼,又打鼓,兼燒炮竹!
聽聞更有大花轎在山頭大搖大擺!

根據本校一名謝姓學生講述:今日是他堂哥結婚。
哇!有無咁誇張,燒炮竹足足燒了成個上午,
打鑼打鼓兼舞獅都敲了不知幾次!

高興背後,有無想過我地會嘈到上唔到課呀?
放學時,更少有地泊了輛警車在路口,
人地放成日炮竹,警察叔叔就唔理,
校車停車接學生放學就話會抄牌,咩道理呀!

6 則留言:

supageti 說...

我住新界咁耐,d 村民過時過節燒炮仗、放維港果種大煙火都唔見有人理啦!

maymay 說...

警察都驚俾圍村d人圍啦!

lau2tang 說...

我家前面是警署,後面便是圍村,過年時圍村會放椰子煙花,爆起上來好似地震咁,但警方完全無行動。
試過有一年,我隔離座的中學同學忍不住打電話到警署投訴,還將家中的電話號碼留下作聯絡及確認之用,之後,沒多久,便頻頻接到無聊電話,有時甚至是在三更夜半,搞到佢拿拿聲走去改電話號碼,真是巧合嘞!

Ellen老師 說...

警察連廟街都唔敢叫D人咪阻街!

老師都唔知點教學生~~警察保護市民

largeheadboy 說...

以前住村屋,年卅晚瞓瞓吓失驚無神狂放爆竹,嚇到我吖!

Ellen老師 說...

村民好惡嫁~~~