2007年11月24日星期六

我也豐盛的一天

今天一早回教院上課,有點浪費時間感覺!
可是,教院風景很不錯!



提早離開教院,
跟意粉往金鐘會合團友,在萬豪酒店吃下午茶,
食品味道很不錯,吃得還很飽飽!





多謝意粉帶來手信!

13 則留言:

largeheadboy 說...

今晚沒有再吃東西了,不過依家臨瞓開始有啲餓……

Ellen老師 說...

今晚回家喝了2碗湯,及少少菜!
現在趁浩然瞓了,可以玩新game~~~

lau2tang 說...

我剛剛吃了一塊餅乾。
大頭仔,今天你陪我吃了早、午、晚三餐啊!

Ellen老師 說...

哇~~下個月大家陪我倒數啦!

lau2tang 說...

超期待,我都等到好心急添。

Ellen老師 說...

我都好想快D到~~~

supageti 說...

哈哈,我至叻,同 husband 去 Doraya 食左個照燒雞扒定食,不過食唔晒碗飯。

Ellen老師 說...

意粉好強喎~~~~

lau2tang 說...

意粉除了食咗一碗粥外,基本上無乜點食過其他嘢。

Ellen老師 說...

意粉有食3文治

supageti 說...

我都食左好多野,只係無食壽司同甜品。

不過,如果 Doraya 碗飯唔係咁濕,我都可能會扒埋佢。

Ellen老師 說...

哇~~~厲害

largeheadboy 說...

意粉強呀!
劉鄧係喎,尋日一日三餐都一齊喎!下次應該是一個月後!^o^