2007年11月14日星期三

巴士肥仔

話說~~~昨晚約了冬日團友在尖沙咀吃飯,
放學後,先回家一趟,才施施然赴約!

從屋企往尖沙咀只有4個站,
所以跳上巴士後,便坐在下車門旁座位。
當車子駛開渡船街車站時,
看見1個身穿校服的肥仔,
企在上上層樓梯中間,過了2站也呆呆企著。

好奇的老師也望了他好幾眼,
心想:「肥仔,未企樓梯啦!」
起初,那肥仔刻意逃避老師兇狠的目光,
「好叻咩!撻落嚟,我實唔扶你呀!」

車子駛到北京道1號附近時,
老師發現有怪聲「s...s...」
左望右望,樓上肥仔........
肥仔細聲:「唔該........」
未玩呀!叫我!????

老師走上幾級樓梯,問肥仔:「攪咩你呀?」
肥仔更細聲:「我........」,1隻右手指住扶手。
老師:「咩呀?」
肥仔1隻右手仍然指住扶手。
老師心想:「又玩嘢呀?」
肥仔更細聲:「我..我...攝住隻手臂呀!...」
老師:「哇!唔係化~~~~」「大力D抽隻手出嚟啦!」
肥仔:「唔得呀!好痛呀!」

老師都幫佢唔到,只好搵司機,
那時車子駛到半島酒店燈位,
司機上前睇個肥仔,叫佢未郁,快埋站再算!

當車子轉入尖東站時,那肥仔竟然可走下來,
司機問他你自已攪掂隻手呀!
肥仔:「忍住痛呀!鑑硬抽隻手出嚟!」

下車時,老師都罵了肥仔:「下次未貪玩啦~~~」

7 則留言:

匿名 說...

會唔會係意外夾到隻手?

largeheadboy 說...

肥仔好可愛喎!老師你仲用兇狠目光啤住佢!

lau2tang 說...

佢可能想測試一下自己是否真是肥到會攝住隻手!

maymay 說...

扶手空間咁窄,想像唔到佢點解會攝住隻手?!

大頭:唔係肥就一定可愛架!
正如頭大唔一定聰明囉!^o^

Ellen老師 說...

roy & maymay~~
擺明肥仔貪玩啦!係扶手攝住隻手【臂】
,無端端點會伸咁入呀!

大頭~~
個肥仔絕對唔可愛啦!用兇狠目光啤住佢,已經對佢友善,一時貪玩,會連累其他人呀!至少佢阻住條路啦!落車時鬧佢2句,係老師本色啦!

largeheadboy 說...

駛唔駛咁快耶誕節呀?

Ellen老師 說...

燈飾都亮燈啦!
5個星期就放假啦!