2008年3月3日星期一

整頓心情待假

因上星期六辛勞工作,今天繼續放假1天。
早上睡至9時多才起床,之後看看報紙,看看電視。

整個下午,放肆地一邊吃著麥當勞薯條,
一邊上網跟浩然媽媽閒話。
小浩然今天給公車司機叔叔講"不可以玩"
於是,下車後,一路哭到學校,
還不肯進教室,吵著要回家!哈哈!

3月了,是時候再看著,想著,做著我的行程啦。^^
天天都是這些放假日子,都幾好喎!

8 則留言:

supageti 說...

我個行程完全無「旭」過 …

Ellen老師 說...

農曆年假後,我「掂」都無「掂」過啦!

largeheadboy 說...

小浩然百厭啊!
我尋日都食咗麥當當,好好味!

Ellen老師 說...

今個月用【麥樂會】咭,送雪糕新地呀~~

largeheadboy 說...

噢,我唔係會員呀!>_<

Ellen老師 說...

其實張咭都幾【弟】用~~

匿名 說...

睇怕連司機阿叔都要考「教育心理學」牌了!!浩然仔的心理創傷,唔知要幾多日才康復呢?

Ellen老師 說...

小浩然才不會啦~~
轉過頭唔記得啦~~