2008年3月11日星期二

我家添了小寶寶



今早,老師榮升了~~姑母,小浩然就當上了堂哥,

小寶寶活潑可愛,健健康康,快高長大啊!

10 則留言:

lau2tang 說...

BB好精靈喎,男仔定女仔呢?
我估女仔。

Ellen老師 說...

果然係有智慧的媽媽呀!

largeheadboy 說...

我仲想估係仔添!

Ellen老師 說...

似仔咩~~

匿名 說...

靚女呀 ! V~V~!

Ellen老師 說...

ありがとう~~ ^^

supageti 說...

恭喜 Ellen 姑媽!最近添左好多 BB 啊!

maymay 說...

恭喜老師!
bb跟妳一起住嗎?

匿名 說...

嚇得我仲以係係ellen......:P

Ellen老師 說...

roy~~
老師學校有好多仔仔女女~~~

maymay~~
小B女會暫時跟我地一起住,惡夢即將開始!

意粉~~
唉!老師輩份越來越高啦!