2008年3月31日星期一

復課

今天復課日比平日上學日更忙!
1大堆假期功課要收回,1大堆通告要處理,
又要追收訂飯單,更要問學生有無外遊。

有無人可以幫忙改下假期工作紙呀~~~ >_<

12 則留言:

lau2tang 說...

我改我改!
幾錢份?等我賺番啲旅費都好。

匿名 說...

係咪有得賺外快呀?! ^^

匿名 說...

萊嫂改功課好拿手架~

largeheadboy 說...

呢啲叫做有咁耐乜乜有咁耐物物!
畀心機呀!^t^

maymay 說...

大頭壽又係五行聽"X"!

Ellen老師 說...

劉鄧,小彭,萊B爸~~
多多功課都有得大家改,係未真先!
呢兩日改簿改到5點幾先走呀!都話唔好比咁多功課啦!

大頭~~
你的手信繼續無限期沒收,直情放入雪櫃雪藏!

maymay~~
佢會得到應得的惡果!哈哈!

largeheadboy 說...

我啲要放落雪櫃雪住架?唔通真係芝士蛋糕?

maymay 說...

嘩~妳睇好大個頭果個野幾厚顏!

lau2tang 說...

喺士多啤梨雪米糍先真!
不過過咗期。

supageti 說...

一如唔好原諒依個大頭壽,除非佢幫你改晒 d 工作紙啦 ~

largeheadboy 說...

我諗老師效率咁高又咁能幹
工作紙一早就改晒喇!^a^

Ellen老師 說...

工作紙一早就改晒啦~~咁作文1大堆就留比大頭叔啦~~