2008年3月8日星期六

Happy 周末

星期六理應打羽毛波日,卻1波3折,
隊友突然家田喜事~~缺席,
老師突然工作要事~~缺席。
換來更超級組合~~劉氏伉儷,大頭先生,花師奶
相信也是1場精彩絕倫的球賽,可惜老師無緣欣賞!

下午,老師會合各位友達,再1次向大西北出發!
原先想光顧人氣店~~永年
可惜太多人,大排長龍!寄望下1次啦!

之後,再1次攻打劉公館,
這次,給大頭先生遇上了那個給下毒咒【東】位,
結果,不用多說了~~~~~

大家還是念念不忘【夢幻之旅】,
晚上,飽吃一頓豐富的日式住家料理。





6 則留言:

largeheadboy 說...

我開始懷疑有人事先起壇作法,唔係我唔會臨尾仲打隻東出嚟!
快啲鋪啲相上嚟喇!

lau2tang 說...

如果識作法起壇,咁我仲駛乜做!
繞埋雙手做少奶都得啦!
下次我要飛起嗰個無耐性等食的心急人!

Ellen老師 說...

我都相信,如果有作法起壇,我地無咁輕易逃出劉公館~~ ^^

下次1定要試試嗱喳麵呀~~

lau2tang 說...

好!
下次就作法起壇﹝芒果布丁﹞,等你地嚟~

largeheadboy 說...

芒果布丁,正呀!^^

Ellen老師 說...

還有,始終未能遇上的B仔呀~~