2009年5月2日星期六

3連休@新界

原本想帶小浩然吃大埔名物,人算不如天算下,
只好姑姐老師吃了豬扒麵,實在好飽耶~~~~


佛誕假的天氣實在太好了,不能不郊遊去。
公園都好多人,我們找個樹蔭下的草地上曬太陽,
浩然媽總是放不上蝙蝠俠風箏,殘念ね。嘻嘻!




吉吉島感謝日後,又是小浩然指定晚餐。

12 則留言:

supageti 說...

咩名物呀?莫非又係清湯腩?

依幾日我幾大都厘晌屋企嘆世界,哈哈 ~

Ellen老師 說...

咁好天,做咩厘晌屋企呀?
好多想食~~排骨飯,清湯腩,炸鯪魚球,砵仔糕,豬扒麵,煲仔飯....哈哈

lau2tang 說...

我都未去過大埔海濱公園,老師下次帶埋我去啦~

Ellen老師 說...

大埔海濱公園~~至少隔1年就帶隊去1次,今次自已來玩,感覺好特別呀!

下次叫大埔地膽帶隊啦!哈哈!

maymay 說...

小浩然興奮過度呀~^^

搵次入大埔打波,跟住吃名物都好喎~~

Ellen老師 說...

小浩然直情興奮到傻左啦!

大埔打波,我驚我遲1個鐘喎!

supageti 說...

出面四維都係人,梗係留晌屋企他他條條、安安樂樂啦。^^

依家晌星期日/假期我唔會去大埔街市嫁,如果一早醒起今日係感謝日我都唔會去吉吉島。

supageti 說...

老師:意粉日日都郊遊喎 ~~~~ ^o^

largeheadboy 說...

無咗八折喇元氣~

呀,如果你今日去灣仔咪可以有三連休息@香港囉~ :p

Ellen老師 說...

意粉姨~~
你都有去吉吉島?
其實都有D羨慕意粉日日都郊遊,但想到老師係市區人兼無車人士之後,都係未攪!

大頭叔~~
如果今日3人去灣仔元氣,我都有八折呀!下次早D講呀!老友!

largeheadboy 說...

團友 D 知道你可能去灣仔上堂,咪話想搵你食飯囉!咁我地去咗灣仔食完燒雞扒飯,就去咗星巴克溫書,隔離就有間元氣啊。

Ellen老師 說...

你早D講,即使唔返學都出去灣仔食飯啦!