2009年5月29日星期五

週末前夕~~第600篇

假期後返學,人總是懶洋洋的。
幸好的,今天不用上課,全日只是開會。
每年1到這個會議,亦即是代表學期快要終結了!

放課後,趕回家看大結局,這種生活,很久沒試過了。
首主題曲旋律及歌詞寫得幾好,吳唱K有好大進步喎!
唔知點解,我幾鐘意個結局。。。
下星期一晚開始無電視劇追啦!點算呀!


上月。。。
小浩然冒雨到九龍公園參加【國際兒童繪畫比賽】,
主題是~~【童】建環保地球村。

小浩然畫的時候有說叫外星人把地球的垃圾吃掉...
他呢幅大作,唔知評判靳埭強有咩意見呢!

小浩然今日知道自已得到。。。優異獎呀!叻仔!



8 則留言:

小彭 說...

個結果真係幾好呀, 如果柴九唔死醫得番, 反而會有衰收尾的感覺.
唔追劇就溫下書囉, 呵呵~

supageti 說...

柴九死左,點拍續集?

maymay 說...

大家有冇睇到喊呀?
我喊濕左兩張紙巾呀~~

小浩然幅畫好抽象喎~

largeheadboy 說...

真係咁簡動架套戲~
過埋六月就暑假喇
小浩然就好喇,又攞獎又有得去迪迪尼

紅米奇 說...

無柴九睇就睇日劇啦, 最近話木村新劇都OK播, 不過我未睇

娜娜 說...

木村我睇左喇,小小悶,o的人大部份都唔識,我覺得Boss仲好睇,上集有女王 vs 神田同學,超好睇!神田同學(志田未來)o的戲好勁,仲要激似袁詠儀.

http://v.youku.com/v_playlist/f3237045o1p5.html

Ellen老師 說...

小彭~~
唔知點解,總覺得個結果寫得我好有feel。
我都覺得柴九唔得醫番,係要死!若果唔死太行貨啦!

下星期休學,好難溫下書,嘻嘻!

意粉~~
死都可以講返生呀!無記試過啦!

maymay~~
睇到喊就無!
呢套劇不宜大團圓結局啦!

小浩然幅畫可能就係抽象,先似兒童畫,咁先得獎!

Ellen老師 說...

大頭~~
過埋6月都未放暑假啦!何況分分鐘會停課!

紅米奇~~
上次買D日劇都未睇,又係要攞出來睇。

lala~~
BOSS我有喎!不過未睇!