2009年5月16日星期六

樂しみ

我的日本語學校有一校規~~~~
就是若你因事欠席授業,是可以補堂的。

從前,我是很少補堂的,
不是我不會欠席,而是我怕麻煩囉!
不過,補堂也可以嘗試1下不同先生的教學,
也未嘗不是1件好事。。。

可是,老師還是命犯文昌星,
我已經不是經常補堂啦,但每次1補堂,
去到那1班,總是遇上テスト,今天又不例外!唉!

放課後,相約了從今天起是我的~~後輩
逛了1會コ一ズウェイべイ,我們在6時前,
完全不用排隊,便可以入座了,太好。。。




吃飽後,再到旭屋書店打書釘,才乖乖回家!
今日はとても樂しかったです。

8 則留言:

supageti 說...

依家我要叫你做師姐啦 ~ 哈哈 ~~~

largeheadboy 說...

遲吓我又做埋你學弟吖~

小彭 說...

有得officially補堂又幾好喎!
屈指一算, 老師命犯テストの星, 唔係你比テスト人, 就人地比テスト你!

Ellen老師 說...

意粉~~
做先輩都幾好呀!嘻嘻!

大頭~~
真係做左先算啦!

小彭~~
就係比得多テスト,而家一提起テスト都好驚!死未!

rempei 說...

我今次去旅行時發覺說日語竟俾前退步了,要加把勁了!

Ellen老師 說...

1向我都覺得去日本D日文足夠啦!
現在再苦讀只不過好奇學多DD野~~~ ^^

maymay 說...

唔識日文去日本都"大丈夫"吖,hehe~~

Ellen老師 說...

好叻喎!