2009年5月24日星期日

暴雨中的日曜日

黃色暴雨下的日曜日,要晨早冒雨外出,並不容易。
希望在夏休外遊之前,盡量勤力1點上課,要加油啊!
最近,很常光顧Delifrance,
可能學校附近有1間,看來要申請1張VIP咭了。


放課後,雨下得更大,約了浩然媽在そごう。
我們冒雨在附近吃了PHO,然後逛書屋。


我買了這個,上課時攞來出貓啦!哈哈!


這兩天逛了幾間賣日文書的書屋,開心大發現~~~
智源書局。。。¥100=$12。。日語學生証有9折
TOMATO。。。¥100=$13
旭屋書店。。。¥100=$12.5
HIMAWARI。。。¥100=$11.5。。會員9折

結果~~~浩然媽在HIMAWARI買了心頭好,
昨天在TAMATO買了2本中古兒童書給小浩然。

HIMAWARI沒有旅遊書,只有日語學習及趣味類,
而智源書局書籍種類較多,而且9折後應算便宜些,
如果買日語學習及趣味類,就要去HIMAWARI。
嗯~~~~日後應該會多D上去智源打下書釘。

逛完書屋,雨還是下著,很想飲杯珍珠奶茶。


雨停了,是時候回家啊!回家還要出試卷呀!

11 則留言:

lau2tang 說...

係呀!嗰日係Tomato買了本信州,800円收我104港元,肉赤死~但衰在智源唔係有咁多溜溜步賣呢~

supageti 說...

星期六果日番學同放學時都好大雨啊 ~~

估唔到原來 Tomato 個匯率最貴 ~ :p

largeheadboy 說...

呢兩日大雨到吖!
你學校附近有兩間 delifrance
其中新開嗰間無人架
你係邊間呀?
我尋日又經過你樓下喇~ :p

maymay 說...

落大雨果時我攻緊四方城~^^

ROY 說...

早兩個禮拜都有食依個早餐~
向日葵以前讀日文時都有張九折咭~

小彭 說...

你個表d野好熟口面... 點用呢... 唔記得晒喇... 嗚嗚~

rempei 說...

原來係時間出試卷,難怪呢排咁忙~~~

lala 說...

我有日去左Tomato $58買左本Rurubu 08 神戶,好彩係$58,神戶唔吸引我!

Ellen老師 說...

劉鄧~~
智源真係無乜溜溜步賣呀!可是書到用時,貴DD都會買。

意粉~~
Tomato 雖然貴,但又最啱睇喎!死未!

大頭~~
係大有商場間 delifrance,都幾好坐。
經過我樓下,又唔搵我,車~~~~~

Ellen老師 說...

maymay~~
落大雨最好眠1眠。

萊少~~
向日葵有九折,又匯率低,都幾好!可惜無旅遊書,但買過兒童音樂書。

小彭~~
無左個表仲唔識呀!

Ellen老師 說...

薯仔~~
沈重的日子將要過去,期待下星期的來臨。

lala~~
個日我係智源見到本減價Rurubu【金沢能登09】賣$70,都買左。