2009年12月19日星期六

第1話~~帰国

一貫作風,昨晚執完行李,已經差不多2點了!
今早,跟平日上學時間般爬起床,實在有點困難!

假期前夕的機場,擠滿人群,我的航班就有3個日遊團。
100分早餐人龍長得很,老師只好選了這個早餐吧!


機艙擠滿人,沒多久已昏昏入睡,連飛機餐也沒多吃。
其實,我也並不是唯一,早放假的學校,至少~~
坐我左邊的也是老師,坐我右邊的是小學生妹妹。

位置坐得較後,一心以為要走日人帰国通道,才可以較快。
怎料從步出機艙,至過關,取行李,也不到20分鐘。
走出空港,步行過橋到関空日航ホテル。


放下行李,買物出発!
大阪天氣得7度,老師覺得不是太冷。
在商場走著,還有點熱呢!


在鶴橋風月吃過晚飯,便乘最後1班南海電鉄特急返酒店。

]



つづく

11 則留言:

ROY 說...

黎緊依兩日會去邊呀?

supageti 說...

留前鬥後呀 ~ 老師 ~~~

maymay 說...

千日前嘅吞喜帆亭燒餅都好好吃架~

naruto 說...

意粉唔係一齊架咩,做乜留言扮路過?

原來係12月19,慶祝台慶一個月,所以去日本?

rempei 說...

心齋橋是我最喜愛的日本旅遊地點之一,使我羨慕之咁非常呀!

肥師奶 說...

台灣地震,睇嚟震唔到你哋,相反,你哋唔好開心到跳郁間商店。

largeheadboy 說...

代覆︰人地前後腳架!

今次唔食燒肉嘅?

Ellen老師 說...

萊B爸~~
明天自駕去宮島啦!

團友~~
老師餘下日子靠晒你了!

maymay~~
ひたり就唔食燒餅,食唔晒。

鳴門~~
點只慶祝台慶1個月,最近3次日遊都係19號起行,以後逢19號都要日遊!

薯仔~~
心齋橋太多港了!

肥師奶~~
地震!?大丈夫!

帥哥~~
今晚食神戶牛嘛!團友叫我留前鬥後呀!

lala 說...

點解住關空?

凱溍くん 說...

係囉,我都想問啊!

Ellen老師 說...

機票+2晚酒店,為了遷就last day住関空,所以第1晚也住関空,而且第2天可搭機場巴士去神戶!