2009年12月5日星期六

創造傳奇



今夜就創造了傳奇,明天試驗還會有傳奇的一刻嗎?

9 則留言:

naruto 說...

悶到無電視睇,情願入房開工

重播宮心計好過啦

supageti 說...

我一路做 past paper 一路睇左一陣間,真係幾悶。@@

largeheadboy 說...

加油呀老師~

小彭 說...

作戰緊喎~
2年前, 我創造o左傳奇啦, 不過我對自己無要求囉, 只希望合格!

肥師奶 說...

老師,見到你的行程倒數仲有12日,不足兩周,真替你高興!!一袋、二袋......記得帶埋我嘅住址飛去,我幫你接定一個包裹。^^

maymay 說...

我冇睇到~~

lau2tang 說...

創造傳奇ge係香港女子乒乓球手就真!

ROY 說...

考驗典樣考出傳奇呀又......

個開幕禮都幾好睇丫~

Ellen老師 說...

皆さん~~

個開幕禮如果無左D 2打6不知名歌手,容祖兒唔好唱「越唱越强」,甚至佢唔應該表演。克勤和華仔又唔好唱D唔夾主題的歌。

總括來說~~個開幕禮根本唔應該有歌手表演唱歌,演唱會多過運動開幕禮。

其實,我覺得第1幕不錯,幾好睇!但D歌手出場唱歌就轉台啦!


我還是深信試驗會有傳奇的一刻!哈哈!