2009年12月2日星期三

一人有一個愛好

有人喜歡買煲,也有人喜歡換手機;
老師卻喜歡儲Hello吉蒂。


唔明白點解要15個印花先能換1個kitty charm,
便利店既無米,又無奶粉尿片賣,點買$300呀!

大頭帥哥~~
老師用鬆弛熊印花跟你換kitty印花,いいですか。

鳴門~~
如果可以抽kitty的話,借你的運氣給老師都好喎!

薯嘜~~
近來呢間便利店有生意來往嗎?

其實老師只喜歡16,18,這2款啊!

18 則留言:

maymay 說...

哎呀,好日唔幫趁便利店一次,今次幫你唔到喇~~
係咪即係買滿$20有一個印花呀?咁我去買杯哈緊打雪糕就有啦~~^^

largeheadboy 說...

有米賣架依家!
有我一定畀你,不過呢期仲係去緊另一間~

supageti 說...

以前七仔越買得多越印花,即係 $20 一個,$30 兩個....,七仔我唔順路,日常都係幫襯佢對手 ~~~

lau2tang 說...

老師,
我知「錠」去邊度買米架喇~

肥師奶 說...

便利店有米賣,現在米商在油站、便利店也放米賣。或者一輪輪,你未遇上啫。我什麼牌子嘅米都要,送到就要,唔大貪。預祝馬到功成。

naruto 說...

$20一個印花?

我試下啦

supageti 說...

食晏時行過七仔,confirm 左真係 $20 一個、$30 兩個、$40 三個,如此類推,記得果時換大頭狗杯杯都好快就換到幾個。不過,睇過實物覺得麻麻地靚,又唔知抽到乜款,好似唔多抵換,但我都攞左兩張幾靚既印花收集卡 ~~

supageti 說...

仲有 ... 我已經無換手機好耐喎 ... 我依家喜歡照顧魚魚,哈哈!

肥師奶 說...

換唔到都唔駛擔心,我會去櫥窗影低送俾你,當小小心意。現在我d女每逢想擁有,但又唔會買嘅商品,都係咁處理。

Ellen老師 說...

maymay~~
老師都好日唔幫趁便利店一次啦!
一個印花係無用呀,15個先免費換1個kitty charms!

帥哥~~
我有30分鬆弛熊喎!點都值6個kitty印花啦!

意粉~~
七仔我都唔係幾順路!

Ellen老師 說...

劉鄧~~
7仔真係有米賣?

肥師奶~~
去櫥窗影低比亞囡啦!唔駛比我啦!

意粉~~
老師都覺得麻麻地靚,我只想要16及18呀!

鳴門~~
借D念力就得,ありがとう!

Ellen老師 說...

意粉姨~~
原來喜歡換手機係你!

naruto 說...

我今日開始發工。。。。16呀16呀

有消息通知你

maymay 說...

"原來喜歡換手機係你",老師呢招叫做引蛇出洞,哈哈!

supageti 說...

唔駛我對號入座都係人都知啦 ~~ 不過,我真係無換手機好耐嘞,所以大家忘記左佢罷啦 ~~ 哈哈 ~~~~

Ellen老師 說...

鳴門~~
隔個海喎!夠唔夠力呀!

maymay~~
師姐話無換手機好耐喎!

意粉姨~~
咁要改post嗎?

rempei 說...

我聽日下午上去便利店開會,即管問吓!(不過我一點信心也沒有,說真的!)

話時話,狂買狂食剛上市的精美甜品,$300蚊,算得係咩呀~~

Ellen老師 說...

薯嘜~~
今日有無好消息呀!