2010年2月9日星期二

1日目 @ 東京、八戶

昨天晚上,執好行李之後,才醒起要辦理網上登機,
當登入JAL check in 時,卻不能辦理,
所以,今早決定早1點去機場,可是我還是9時多才到達。
問了JAL姐姐:她說是否辦理網上登機,也沒關係!唔係呀!

今天的機場沒太多人,吃過100分早餐,便要匆匆準備上機。
朋友1,2號因工作要稍遲起行,老師先出発體驗東北物語。


預訂了海鮮餐,麻麻地好味,下次再試另1個餐呢!
將昨晚沒睡的,留待今天一次睡過夠,機上睡了3時間後,
航班準時成田到著,從過海關到取行李,也不用15分鐘。


順利辦理JR 4天pass後,便乘上1618成田エクスプレス往東京。
在東京駅轉車,買了輕食,逛了商店,1756乘はやて往八戶。
單是這程料金,就要¥17130,並沒有刻意將pass搾乾搾淨呀!


要3時間才可抵達,所以先吃點東西,又再睡一覺!
2059八戶到著,果然不出我所料,車站靜得很,路上靜得很。




今晚入住的東橫イン,距車站近得很,駅前徒步1分就到了。


店鋪食店都關門了,未關門的店,又不想吃,
所以~~就隨便吃了這些就算了吧!



ここまで

9 則留言:

lau2tang 說...

好嘢~
我霸咗頭位~
凍唔凍呀?

lau2tang 說...

你應該買呢個杯麵返黎畀帥哥嘛~

largeheadboy 說...

真係呀,過咗盛岡之後去埋三戶定二戶就靜得好犀利啊!我都住過八戶東橫イン一晚,都無印象食過啲乜。
聽日有冇得上網呀?
杯麵唔駛喇,我要年輪蛋糕得架喇~

Ellen老師 說...

劉鄧~~
哇!駛唔駛快成咁呀!
暫時都唔係幾凍!諗緊聽日去十和田湖著唔著雪褲。
個杯麵幾得意呀!但係買左第2樣比帥哥呀!

帥哥~~
係二戶呀!老友!
聽晚又住東橫イン啦!梗有得上網啦!
年輪蛋糕係我早餐,你就想要!

largeheadboy 說...

唉,咁快就買咗野嗱
荒山野嶺,都唔慌有好野喇,灰呀~

supageti 說...

唔係好多雪喎 ~~

Ellen老師 說...

帥哥~~
咁送比第2個囉!大把人想要!

意粉~~
直情無咩雪啦!

maymay 說...

嫌三嫌四,唔好買野俾果隻野唧~^o^

largeheadboy 說...

唔好呀~~~

老師應該上咗巴士喇~~