2010年2月11日星期四

3日目 (下) @ 弘前城雪燈籠まつり

今晚,我捨棄了祝日3割引,幾乎直結JR駅的東橫イン。
入住離弘前駅都算遠~~岩木桜の湯ドーミーイン。
遠就遠左D,但浴場及朝食就是吸引我宿泊啦!


可是,當我挽著1袋2袋沈甸甸的手提行李走出弘前駅,
突然有1剎那後悔呢!東橫イン實在近駅前得很,
ホテル無料迎送,又未到時候,最後乘タクシー回酒店。

放下行李,再回駅前逛逛,這裏應是最熱鬧的地方了。
一心以為搭無料バス回酒店,點知無到,又タクシー回酒店。


5時多回酒店check in後,今晚第1晚夜遊去。
酒店姐姐叫我徒步去弘前城,黑漆漆又下著雪,唔係呀!

弘前城雪燈籠まつり~~~今日是第1天舉行,遊人並不太多,
天空的雪一直下個不停,越下越大,感覺很冷呢!


夜裏的弘前城,冒著寒風冰雪,昂然聳立著。


雪燈四處可見,更有很多大型冰雕。




会場還有小型滑雪梯、売店和食店。


今晚泡了溫泉後,無料拉麵及青森蘋果就是晚餐。




ここまで

9 則留言:

largeheadboy 說...

有無料拉麵,咪補返タクシー費囉~
個雪燈籠まつり真係無乜人喎
不過好靚咁喎
畀着我,一定係東橫イン~
幾時同友達匯合呀?

supageti 說...

弘前城個 look 好假 ~~ 哈哈 ~~~

largeheadboy 說...

老師收到我啲貓貓個呵~

lala 說...

Dormy Inn 的話 ... 坐的士應該都係抵嘅.

lau2tang 說...

老師,
順利接咗團未呀?

supageti 說...

帥哥:我估老師會話收唔到 ~~ 呵呵 ~~~

小彭 說...

DORMY INN呢, 上次係無料的士喎! 企晌個蘋果郵筒前, 會有的士司機黎問你係咪DORMY INN架喇!
LOBBY仲有無無料蘋果汁呀?! 個大浴場... 明白的人又自然會明白囉呵!

Ellen老師 說...

帥哥~~
我覺得東北好多地方都無咩人。

係弘前我覺得住呢間好過東橫イン,話晒有浴場及早餐豐富D!

呢個浴場係空中花園,今朝落住大雪,正!

你早講,我早買,就早寄,而家要考慮。

意粉~~
我就覺得弘前城好以好細!

lala~~
其實的士都唔係好貴。

Ellen老師 說...

小彭~~
個蘋果郵筒前?個酒店姐姐話タクシ一 のりぱ喎!

LOBBY仲有無料蘋果汁啦!

個大浴場又真係不錯!