2010年2月24日星期三

正解

呢個遊戲我跟小學生玩過,果然佢地無大人咁細心。

曾經有人好近旁估過,又正因為咁,有人因而発現了謎底。
之後,再有人留言正確答案,甚至有人將謎底公告。

無論如何:謝謝大家費盡心機去想呢個答案,多謝參與!
收到名信片的你,又求得到怎麼樣的簽文呢!

23 則留言:

Rempei 說...

真係有意思,下次有無得再玩?

lau2tang 說...

哈哈~
我啲係戀愛運大吉(笑...),第二個係吉,第三個係金運が最高じゃでも倹約じゃよ。有意思!

Ellen老師 說...

梗有!下次再出深D!

Ellen老師 說...

其實,裏面係咩我都唔知!

lau2tang 說...

咁証明我運氣不差!
幾時打番幾圈咁呢?

Ellen老師 說...

隨時啦!不過諗清楚搵邊個隊友呀!

supageti 說...

我諗張張都係講好野 ~~~ :P

lau2tang 說...

哈哈~應該唔會係某人啩!因為某人話玩緊自閉喎~

largeheadboy 說...

我無揭開晒睇呀,面嗰張咁靚,想留返佢~
咁即係邊個中攞大獎啫?
打牌?我報名先!^t^

Ellen老師 說...

玩緊自閉~~~唔係化!

意粉~~肯定張張好野啦!順便學埋日文呀!

Ellen老師 說...

帥哥~~中大獎,好大可能唔係你啦!我都話直覺你唔係答緊我答案囉!

預你~~~我怕你屋企有野又壞喎!

largeheadboy 說...

都叫中喇!

話時話,真係有野壞喎,屋企個乾衣機唔熱嘅~

Ellen老師 說...

哇~~咁都得,咁叫中,我怕引起公憤..柴台喎!

我的電話都壞,唔係打黎搵我呀下!

maymay 說...

呢個遊戲又真係幾好玩喎~~

Ellen老師 說...

呢個遊戲我先發現大家原來都好細心,好有創意,好有邏輯,好有觀察力,好有嘗試精神喎!

ROY 說...

弓起弓起~
幾時有頒獎禮睇?

Ellen老師 說...

得獎者今晚擺一圍慶祝啦,哈哈!

largeheadboy 說...

多謝老師!多謝 tvb!多謝 paco!

Ellen老師 說...

癡線!你要用三蚊交換呀!

浩然媽 說...

浩然的讖語是有愛情...你估他說誰和他有愛情?

maymay 說...

大頭哥漏左多謝大頭爸大頭媽同maymay姐喎,
maymay姐唔詐諦答錯,你邊有獎攞呀~~^o^

largeheadboy 說...

多謝 maymay 姐囉~

Ellen老師 說...

浩然媽~~
1定係妹妹拉啦!

maymay~~
應該多謝所有人詐諦答錯!