2010年2月22日星期一

收到嗎?

遊戲時限~~02-25-2010





獎品

34 則留言:

naruto 說...

咦!香港公園我就識,香港花園我諗郵差都唔識派

largeheadboy 說...

我答咗喺下面喎~

maymay 說...

橢圓形郵票

肥師奶 說...

你手下留情,答什麼答案都送奬吧!!我的答案是:用美式日期、有親筆簽名、無用印仔。

Ellen老師 說...

鳴門~~
香港花園~~幾好喎!

帥哥~~
下面答咩呀?

maymay~~
橢圓形郵票又幾特別,不過唔係!

肥師奶~~
哇~~你答晒啦!

largeheadboy 說...

我話︰明信片上面啲貼紙搣得出嚟

唔好話畀我聽我中咗大獎呀!^t^

maymay 說...

立體kitty膠貼

largeheadboy 說...

樓上嗰位,無謂再亂估喇,哈哈! ^t^

lau2tang 說...

張咭係Tama站長,貓係老虎的近親~

maymay 說...

大頭人:
唔好睇小我呀,上次"京阪神"都係我攞獎架~~~

supageti 說...

呵呵 ~~ 帥哥至叻啦今次 ~~~

ROY 說...

我聽日先返工呀!
答案係咪用左kitty郵票?

Ellen老師 說...

我覺得都未係有人好正確估中,只係近旁,有D接近,我要好正確地答案!我覺得如果鳴門有收到咭,佢一定估中.

maymay 說...

鳴門一定話貼紙個年糕似舊C啦~~^0^

Ellen老師 說...

車!一張無地咭,鳴門都會發揮小宇宙,咩嘢都諗得出啦!始終我都未覺得有答案滿意,大家再加油呀!

肥師奶 說...

再補答:blog 上的明信片明顯重d,郵費加了。明信片厚咗,加咗d gram

supageti 說...

我尋日揸住張明信片係咁驗,發現心心特多,應該係 for 情人節,仲有,又發現原來個航空 Label 晌紫外光燈下係反光既,算唔算特別呢?^_* BTW,R 話背景既花花同 Kitty 揸住張卡隻手手都好特別喎,哈哈!

ROY 說...

再答
kitty郵票+航空貼唔同左~

largeheadboy 說...

我咁都叫唔中,有黑幕呀!
咁,我又估埋明信片係寫在往八戶 JR 上,但郵戳就係青森~

Ellen老師 說...

哇!大家好認真喎!我好驚公佈答案時你地柴台呀!總之,有近旁答案,但又好似唔係太中,再努力下啦!明晚公佈!

lau2tang 說...

個貼紙可以玩求籤,揭開有籤文~

largeheadboy 說...

點止柴台呀,直頭搵黑客入侵呢度添呀~

ROY 說...

咁我柴定台先~

"回水呀!!回水呀!!"

小彭 說...

多謝老師! 物輕情意重, 下次唔使咁重手呀, 受之有愧... 仲有呢, 有d人宜宜哦哦架!

Rempei 說...

我睇完一輪覺得特別的都俾佢地講哂囉喎~~唔通最特別的地方就是立體kitty其實可以做magnet?

Rempei 說...
此留言已被作者移除。
Rempei 說...

3款賀年貼紙係搣得出嚟,裏面寫往"中吉"、今年はなんでも....等簽語!

Ellen老師 說...

小彭~~
我幾驚無端端變過期野

小妹 說...

收到喇~收到喇~
D野無過期呀~今次!
多謝老師!!

Ellen老師 說...

最緊要收得開心~~

largeheadboy 說...

即係話上次有過期喇!

Ellen老師 說...

最衰係你啦~~~壞我名聲

lala 說...

多謝老師!真係收得好開心(同唔好意思 ...).

我已經同ee鵝鵝o個個人交帶左,我遲o的會請你食飯.

Ellen老師 說...

好呀!先謝謝呀!依依俄俄個個人怕唔怕所托非人呀!