2010年1月24日星期日

第13話(下) ~~ 京都 @ 除夕の鐘 3112

忘年会後,離開餐館,天空竟然飄著雪。
京都街頭很冷,各位友達卻非常興奮。


自稱很熟悉京都的團友,帶著我們不知走了幾個圈,
最後,終於來到知恩院前,排著隊準備參加除夕の鐘。


越洋導賞員告訴我們~~~
108下敲鐘,是代表除去人們108種煩惱,
不過,我卻覺得敲鐘的人,十分辛苦啊!




倒數前,隔隣的八坂神社,已經擠滿了人,
今年,我們雖沒有排頭位,但也湊了熱鬧去祈福。


神社周圍都是吃的、売的、玩的檔攤,好熱鬧呀!


最後,回ホテル前,我們吃了1碗熱騰騰的拉麵。


深夜時,天空上飄著雪,在繁忙的四条烏丸馬路上走著,
確實是難得及令人回味啊!




つづく

9 則留言:

largeheadboy 說...

有片睇醒神好多呀!

lala 說...

"自稱很熟悉京都的團友" ... 呵呵呵呵,旅行團點少得呢o的團友~

maymay 說...

知恩院我熟路喎~^^
帥哥就開心啦,有兩美相伴過新年!

lau2tang 說...

老師,
三年前我都中過招喇~
嗰次行到腳破,又無拉麵食,好可憐呀!

largeheadboy 說...

專登同大家行多啲路消下脂咋!

Ellen老師 說...

帥哥~~
唔駛專登行多啲路消脂呀!老友!

maymay~~
知恩院我夠熟路啦!係唔知點解要左兜右兜啫!

劉鄧~~
咁我地又真係算唔錯,有人請食拉麵!

lala~~
呢D團友,1個就夠晒數啦!

lau2tang 說...

係啦!
有人請食熱辣辣拉麵,真係羡慕死!

largeheadboy 說...

老師果然從善如流
依家好暢快呀
不過就無咗歌仔聽囉~

Ellen老師 說...

劉鄧~~
勁凍之下食碗熱辣辣拉麵,真係好正!

帥哥~~
老師会再想辦法攪攪佢!