2010年1月5日星期二

特典2~~くるま

老師對車沒有認識,沒有興趣,甚至更也沒有研究。

只知道~~
有了車,我們可以不用推著行李,
有了車,我們可以買得滿車子心頭好。

有了車,我們不用做【行家】,
有了車,我們不用將火車證搾乾搾淨。

我們的戰車從JR公司租來。
老實說~~車子有點舊,幸好我的梳化位沒污糟。


基本上,GPS還是盡責地工作,
只是有些時候扭計,戲弄了我們呢!


2人行李可以好多好多,堆滿了整個車廂。
可是,團友堅決聲稱不再光顧JR。啊!我會記著的!




既然大家還未猜中,就試試整大D張相,
大家再估1下,有1位朋友估得幾近,明天揭曉!


16 則留言:

naruto 說...

get到。。。竟然咁深

車牌。。。72-7=65,23+6=29

lau2tang 說...

三架車都外置咗裝置。
燈、天線同防盜鏡。

supageti 說...

話左鳴門轉數高啦,原來真係咁巧合 !!不過老師既問題答案唔係依個囉,哈哈 ~~

各位,唔駛諗得咁複雜,憑直覺作答啦 ~~~ ^o^

supageti 說...

老師:我已經 send 左貓畀 JR 通知佢地以後唔會再幫襯佢 ~~~

maymay 說...

三架車來自京、阪、神

lau2tang 說...

我估到了~
順序是京、阪、神~

lau2tang 說...

架車好唔妥咩?

supageti 說...

以前 JR 都係車款同 GPS 舊啲啫 ~~ 今次:職員超唔掂連 GPS 都唔識 set、座位一撻撻污跡、車匙啲掣凹晒開門鎖門要碰運氣、車身同玻璃都係污污糟糟、GPS 一日玩野玩到黑,最攞命係水撥撥極唔淨(就算換左新既之後都係,以後收車記住 check 埋依樣),晌阿蘇果朝撥兩野積雪之後條膠仲爛埋,要即刻搵油站換,駛左兩千幾円,我覺得番新神戶果程(黑夜 + 落雨 + GPS 失靈)直情有生命危險。

lau2tang 說...

咁大劑?
水撥呢家嘢又真係唔可以原諒喎~
咁下次做番Toyota Rent-a-car fans啦~
其實三間車行我都租過,暫時以Mazda我覺得最好!第一次租架Demio就好新,第二次租架Premacy,車都好乾淨又夠力,同埋提供最重要ge英語求救熱線,真係幫咗我地唔少。
另外,你地咁買嘢法,其實應該租架七人車先夠。

maymay 說...

唔識你地,以為係去辦貨,唔係去旅行囉~~^o^

supageti 說...

老師不如出埋連意粉既伽里略 + 金田一腦袋都解答唔到果條啦 ~~ 哈哈 ~~~ :P

Unknown 說...

我估- ねせわ

ROY 說...

咪係晌九州度見到京阪神囉~

navi依樣野唔可以信晒架~

supageti 說...

萊少:信佢死梗,個 GPS short 到無倫,點到我頭暈,仲要行錯路即刻收晒聲 ~~ @@

匿名 說...

比個有用冷知識大家,響日本租車,車牌都係個 わ 字,所以一睇就知道邊架係自用車,邊架係租車。當然,呢個冷知識應該同本次問答遊戲無關......

Ellen老師 說...

各位~~~
謝謝大家支持!正確答案給maymay師妹搶答中了!

在九州很少見到來自関西及関東的車,我們只在日向南看到千葉車。

在kitty樂園駐車場看到來自京都及大阪的車,已覺有趣,它們更排列成京、阪、神,更有趣!

不過老師都好鐘意鳴門個答案啊!

各位不要失望,有獎問答比賽不日再登場!