2010年1月22日星期五

第13話(上)~~京都 @ 大晦日 3112

2009年最後1天,我們1覺醒來,
窗外的神戶市好寧靜,天氣很好。


這1天,我們不用早起,不用開車趕路,
可以輕鬆地看著讀賣新聞, 吃個早餐。


離開酒店前,我們先把大行李箱宅急便,
然後,從新神戶搭乘新幹線往京都去。


走出京都JR駅,眼前不是看見大頭帥哥,
而是在寒風中,傲然矗立的京都塔。


跟興奮跑來接車的帥哥相認之後,
我們跳上タクシ一,竟給司機送去了南禪寺,
在【順正】門前等了一會兒,在這裏吃了豆腐午餐。


既然來到了南禪寺,就來南禪寺走走。
賞櫻季節時,風景應該會更加美!




今天的哲學之道份外寧靜,遊人不多。


在哲學之道走著,人都份外有書卷氣味。


哲學之道的盡頭就是~~銀閣寺
我跟團友就看了正在復修中的銀閣寺。


夜了的京都塔,依然在寒風中傲然矗立著。
今晚,我們入住了四条烏丸的ス一パ一ホテル
我跟團友覺得不是它不好,有得選擇下應不會再挑它。


ス一パ一ホテル的優點是~~跟錦市場及新京極很近。
忘年会沒有預先訂座,1個蟹kitty,
就給我們很快入座及吃了1頓好美味的蟹宴。


團友~~~ありがとうございます!


つづく

8 則留言:

largeheadboy 說...

呢間ス一パ一ホテル我同團友都覺得好得
再去京都的話係不二之選啊~
呢日好值得記念啊!

Ellen老師 說...

都話唔係佢唔好呀!
去京都我都會考慮下選它呀!

呢日又的確好值得回味耶!

maymay 說...

南禪寺秋天都勁正呀~~

Ellen老師 說...

暫時秋天係唔會去旅行呀!老友!

小彭 說...

かにみそ呀! 我好鐘意呀!
呢間ス一パ一ホテル唔係有咩古怪野呀嘛?
其實住o個頭方唔方便呢?

supageti 說...

我始終都係鍾意住駅附近。^^

Ellen老師 說...

小彭~~
かにが大好きだ
ス一パ一ホテル都好方便,純屬個唔鐘意啫

意粉~~
等5月京都駅的ド一ミ一イン開幕,試下住近D駅前先

匿名 說...

你好呀, 多謝提供很捧的遊記! 其實是否烏丸那間是"烏丸五条"? 四條的是"四条河原町"? "四条河原町" 很好呀, 近講物, 近巴士站, 有浴場免費上網同IDD任用, 我每晚也和同事及妹妹狂煲. 謝謝!