2010年1月23日星期六

特典5 ~~ ハ口一キティ

旅程中的元旦日,當老師閒逛新京極通時,
巧遇上錦天滿宮,春節的佈置吸引了我走進去,
走進神社,再吸引了我,竟然是ハ口一キティ

キティ御守り,更是35周年期間限定,
キティちゃんス夕ンプが押せる。かわいい。


在錦天滿宮買了右邊的西日本編,
在京都駅的書屋再買了左邊的東日本編。

有趣的是~~2冊合共紹介了50の神社,
其中,東日本有21社,西日本有15社,
全国36の神社,設置了キティちゃんス夕ンプ

ス夕ンプ設置期間,只限於本書発行日起,
至2010年11月30日まで。當中還有キティ御守り売。

這個期間走了西日本,押了1個キティちゃんス夕ンプ
下1回,我相信應該要多押1個東日本ス夕ンプ呀!


旅程中,又在書屋巧遇上,剛出版的ご当地キティ
跟老師家的,已儲了第4本啊!(下方左是最新的)
書中紹介了全国各地區限定キティ的造型。


當走到不同的都道県府旅行,老師總是會買ご当地キティ
家中的地區限定キティ,從沒認真計,但應數以百上計。

11 則留言:

largeheadboy 說...

咁啱都畀你撞到!
咁今年要去多啲儲印仔啊!

Ellen老師 說...

kitty向老師揮手嘛!
好快應該儲第2個印仔,等我!

naruto 說...

多成咁,唔買kitty可能夠買樓

Ellen老師 說...

嗯~~唔買kitty,都未必夠買樓喎!

maymay 說...

錦天滿宮左邊個御守買過俾你啦,又買?
個收銀嬸嬸有冇手握御守合十唸唸有詞至交俾你呀?

Ellen老師 說...

你買過比我啫!老師買黎送比人嘛!
收銀嬸嬸梗係做足功夫先交俾我啦!

小彭 說...

真係記得買過邊d当地キティ唔重覆架... すごい。

supageti 說...

咁可愛又係好難忍手既 ~~~ :P

Ellen老師 說...

小彭~~
去過的地方,我好少會買,通常未去過的地方先買多1點點,又真係好少重覆喎!

意粉~~
嗯~~老師買野呢~~應該唔會點忍手既 ~~~ :P

ROY 說...

我d多啦都過百啦, 你d吉蒂應該過千~

Ellen老師 說...

我d吉蒂應該無1千都有5百啩!