2010年1月28日星期四

已丑年團年飯

地點~~~座無虛席老地方

餸菜~~~懷舊家常菜





景像~~~有點似曾相識



不變的~~~老師依舊火速報導

18 則留言:

largeheadboy 說...

好野!老師又排第一!

喂,去邊度啫?^t^

Ellen老師 說...

老師都好耐無排第一啦!

嗯~~~~去邊度~~~~~你都去過幾次啦!

naruto 說...

得35個字都叫報導?有D厚顏喎

maymay 說...

住得貢近,梗係你最快啦~~~

maymay 說...

好開針,我地賺左帥哥十蚊!^o^^o^

lau2tang 說...

老師好快手,抵讚!
有新相機我地就唔使見住的黃甘甘ge相~ ^b^

ROY 說...

點睇都唔係"懷舊家常菜"啦...... :P

lau2tang 說...

老師,
我拎錯咗你本旅遊書,下次見到先還番畀你!

supageti 說...

有人成個「飲樣」喎,哈哈!

largeheadboy 說...

呃咗我十蚊呀!
咁下次由我代為簽卡補番數喇!

maymay 說...

帥哥:簽啦簽啦,咁我地下次又可以俾少十蚊,哈哈~~~

Ellen老師 說...

鳴門~~
認真去數1數字, 嗯~~讚!
字數多少無所謂啦!要明白的人自然就明白。

maymay~~
尖咀又真係話咁快返到屋企。

劉鄧~~
部相機都算幾好!
仲有,我有本広島10,應該可能唔係我喎!

意粉姨~~
睇到邊個「飲樣」呀?

帥哥~~
每次你簽卡,我都比少十蚊呀!

largeheadboy 說...

広島 10 我有印象係你個喎
唔要就畀我喇~

Ellen老師 說...

你就想!

lau2tang 說...

死囉!我連有乜嘢書都唔係好記得囉!
第日都係影低佢先!
不過,広島10,我又真係無乜印象,應該唔係我啩!

Ellen老師 說...

既然本書返左我屋企,就係我啦!哈!哈!
有用先問我借啦!

lau2tang 說...

係啦!本書同你有緣啲!趕都唔會走架嘞!

Ellen老師 說...

係呀!唔好亂跟老師返屋企呀!哈哈!